ლაივპანელი

ჩვენი ლაივპანელი გაწვდით ცენტრალიზებულ პლატფორმას, სადაც შეგიძლიათ მართოთ აგენტების მუშაობა და მიიღოთ ინფორმაცია ლაივ რეჟიმში თქვენი ონლაინ კლიენტთა ჩართულობის ყველა ასპექტზე. ჩვენი სისტემის საშუალებით თქვენ მარტივად შეგიძლიათ დააკვირდეთ და შეაფასოთ შესრულება და ძირითადი მაჩვენებლები რეალურ დროში. ეს საშუალებას გაძლევთ, ყოველთვის აკონტროლოთ მომხმარებელთან ურთიერთობა და მიიღოთ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები მისი გაუმჯობესებისთვის.

Active Conversation – საუბრების რაოდენობა, რომლებიც ამჟამად მიმდინარეობს აგენტების მიერ.

Awaiting – საუბრების რაოდენობა, რომლებიც ამჟამად რიგშია და აგენტის პასუხს ელოდება.

Missed Conversation – მიმდინარე კვირის განმავლობაში გამოტოვებული საუბრების რაოდენობა.

Answered Conversation – მიმდინარე კვირის განმავლობაში პასუხგაცემული საუბრების რაოდენობა.

Avg. Response time – მიმდინარე კვირის ყველა პასუხგაცემული საუბრის საშუალო დრო.

Live Conversations – დეტალები იმ საუბრების შესახებ, რომლებიც ამჟამად მიმდინარეობს (რიგშია ან უკვე ემსახურებიან).

Latest closed conversations – იხილეთ, რამდენი მომხმარებელს მოემსახურეთ ბოლო პერიოდში და გამოტოვეთ თუ არა რომელიმე მათგანი.

Users Online, Away, Offline – აგენტების რაოდენობა მათი სტატუსის მიხედვით.

Number of conversation – ზომავს მომხმარებელსა და კლიენტთა მომსახურების აგენტს შორის საერთო ინტერაქციების რაოდენობას.

Conversation duration – ზომავს დროს, რომელსაც აგენტი მომხმარებელთან საუბარში ხარჯავს.

Top 3 users by number of conversation – ასახელებს სამ საუკეთესო აგენტს, რომლებსაც ყველაზე მეტი ინტერაქცია ჰქონდათ მომხმარებლებთან. ეს გამოიყენება ყველაზე აქტიური და ჩართული აგენტების გამოსავლენად.

Last updated