სერვისები
ონლაინ ჩატი მარტივი და ინტუიციური ჩატის ფანჯარა, რომელიც საშუალებას იძლევა რეალურ დროში ეკონტაქტო ვებ გვერდის ვიზიტორს ტექსური შეტყობინების მეშვეობით.
ინტეგრაციები LiveCaller აერთიანებს Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram, Viber, Telegram და Email — ყველა შეტყობინება ერთ სივრცეში, რაც უზრუნველყოფს სწრაფ რეაგირებას და ცენტრალიზებულ კომუნიკაციას.
AI ციფრული ასისტენტი ინტელექტუალური ასისტენტი, რომელიც ხელოვნური ინტელექტის საწავლების და ბუნებრივის ენის დამუშვების (NLP) ხარჯზე პასუხობს მომხმარებელთა შეკითხვებს 24/7 რეჟიმში.
ჩატბოტი მენიუზე დაფუძნებული ჩატბოტი მომხმარებლებს აწვდის ინფორმაციას წინასწარ განსაზღვრული ვარიანტების მეშვეობით. მომხმარებელი ირჩევს მათ ღილაკების, რიცხვების ან საკვანძო სიტყვების გამოყენებით, ხოლო ჩატბოტი პასუხობს ან ასრულებს მოქმედებებს ამ არჩევანებზე დაყრდნობით.
თანა-ბრაუზინგი (Co-browsing) ოპერატორს-ს შეუძლია რეალურ დროში ითანამშრომლოს მომხმარებელთან, გაუზიაროს ეკრანი, დაეხმაროს ფორმების შევსებაში, შეკვეთების პროცესში ან რთულ ნავიგაციაში.
ბიზნეს ტელეფონი
ცოდნის ბაზა (Knowledgebase) ეს არის ორგანიზებული ინფორმაციის კრებული ან / და ციფრული ბიბლიოთეკა, რომელსაც მომხმარებელი თავად ეძებს. მომხმარებელთა მხარდაჭერის კონტექსტში, ეს შეიძლება იყოს ვებგვერდი ან დოკუმენტი, სადაც თავმოყრილია ხშირად დასმული კითხვები (FAQ), სახელმძღვანელოები ან წესები. მომხმარებლები ეძებენ საკვანძო სიტყვებით ან თემების მიხედვით. ეს არის სტატიკური, ეფექტური და მარტივი საშუალება რომ მოხმარებელმა თავად მიიღოს პასუხები ძებნის ხარჯზე.
Last updated