ონლაინ ჩატი
ონლაინ ჩატი
ონლაინ ჩატი წარმოადგენს კომუნიკაციის ეფექტურ გზას, რომელიც ინტეგრირდება ორგანიზაციის ვებგვერდში და უზრუნველყოფს მომხმარებელთან რეალურ დროში ინტერაქციის განხორციელებას. სისტემა მუშაობს უშუალოდ ბრაუზერის გარემოში, რაც გამორიცხავს დამატებითი პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაციის აუცილებლობას. აღნიშნული ფუნქციონალი მნიშვნელოვნად ზრდის მომხმარებლის მომსახურების ეფექტურობასა და კლიენტთა კმაყოფილების დონეს.
ფუნქციონალური შესაძლებლობები
სწრაფი კომუნიკაცია შეტყობინებების გაცვლა ხორციელდება დაუყოვნებლივ, რაც ამცირებს ლოდინის დროს და ზრდის მომსახურების ოპერატიულობას.
მარტივი და სწრაფი ინტეგრაცია სისტემის ჩართვა მიიღწევა მცირე სკრიპტის დამატებით ვებგვერდში, რის შემდეგაც სისტემა ავტომატურად უზრუნველყოფს სრული ოპერაციული პროცესის მართვას.
მომხმარებლისთვის გამარტივებული ინტერფეისი ჩატის ფანჯარა იხსნება ერთი მოქმედებით, ხოლო დიზაინი ოპტიმიზებულია მოსახერხებელი და ეფექტური კომუნიკაციის უზრუნველსაყოფად.
უწყვეტი ხელმისაწვდომობა (24/7) სერვისი ხელმისაწვდომია უწყვეტ რეჟიმში. შესაძლებელია როგორც ოპერატორებით მხარდაჭერა, ასევე AI ავტომატური მომსახურება არასამუშაო საათებში.
ფაილების მიმოცვლა მომხმარებლებს აქვთ შესაძლებლობა ატვირთონ და გააგზავნონ ფაილები (დოკუმენტები, სურათები და სხვა), რაც ამარტივებს კომპლექსური პრობლემების გადაჭრას.
საუბრის ისტორიის დაარქივება ყველა დიალოგი ინახება, რაც შესაძლებელს ხდის წინა ინტერაქციებზე დაყრდნობით გადაწყვეტილებების მიღებას და მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებას.
მრავალოპერატორული მხარდაჭერა სისტემა საშუალებას გაძლევთ ერთდროულად იმართოს მრავალი კომუნიკაციის სესია რიგის და პრიორიტეტების მართვის სრული ავტომატიზაციით.
დეპარტამენტების როუტინგი მომხმარებლის მოთხოვნის შინაარსიდან გამომდინარე, საუბრის გადამისამართება შესაძლებელია შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულში (მაგ.: გაყიდვები, ტექნიკური მხარდაჭერა).
უკუკავშირის შეგროვება (Feedback) საუბრის დასრულების შემდეგ მომხმარებელს ეძლევა შესაძლებლობა შეაფასოს მომსახურების ხარისხი, რაც წარმოადგენს მნიშვნელოვანი მეტრიკის წყაროს სერვისის გაუმჯობესებისთვის.
მონაცემთა დაცვა და უსაფრთხოება ყველა მონაცემი მუშავდება საერთაშორისო უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვით, მათ შორის დაშიფვრის გამოყენებით როგორც ტრანსფერის, ასევე შენახვის ეტაპზე.
დამატებითი შესაძლებლობები AI ინტეგრაცია
სისტემა უზრუნველყოფს ხელოვნური ინტელექტის ჩართვის შესაძლებლობას, რაც მოიცავს:
მომხმარებელთა ავტომატურ მომსახურებას
ოპერატორისთვის პასუხის რეკომენდაციების მიწოდებას
კომუნიკაციის ხარისხისა და ეფექტურობის ანალიტიკურ შეფასებას
აღნიშნული მოდული ორგანიზაციებს აძლევს შესაძლებლობას მინიმალური ადამიანური რესურსით მიაღწიონ მაღალი სერვის სტანდარტს.
Last updated