სესიების რეპორტი
სესიების რეპორტის გვერდი ოპერატორებს აძლევს გაფართოებული ძიებისა და ფილტრაციის შესაძლებლობებს წარსული საუბრების ეფექტური ანალიზისთვის. ეს ფუნქცია საშუალებას იძლევა მოიძიო კონკრეტული საუბრები სხვადასხვა კრიტერიუმის საფუძველზე.
გაფართოებული ფილტრაცია
ოპერატორებს შეუძლიათ ჩაშალონ თავიანთი ძიების შედეგები რამდენიმე ფილტრის გამოყენებით, როგორიცაა:
სესიის ID – კონკრეტული სესიის მოძიება მისი უნიკალური იდენტიფიკატორის საშუალებით.
მომხმარებლები (ოპერატორი) – საუბრების ფილტრაცია მონაწილე ოპერატორზე დაყრდნობით.
ვიზიტორები – კონკრეტულ ვიზიტორებთან დაკავშირებული სესიის ძიება.
IP მისამართი – სესიის მოძიება ვიზიტორების IP-ს საფუძველზე.
დეპარტამენტები – სესიის ფილტრაცია დეპარტამენტის მიხედვით.
არხი – ფილტრი გამოყენებული კომუნიკაციის არხის მიხედვით.
ხანგრძლივობა – ძიება ხანგრძლივობის საფუძველზე.
თეგები – სპეციფიკურ თეგებთან ასოცირებული სესიები.
სტატუსი – ფილტრი სტატუსის(მდგომარეობის) მიხედვით.
დასრულდა მიერ – იმის განსაზღვრა, ვინ დაასრულა საუბარი (ოპერატორმა თუ ვიზიტორმა).
დააჭირეთ "ფილტრის დამატების" ღილაკს, რათა გაფილტროთ საუბრები კონკრეტული კრიტერიუმების საფუძველზე:

მორგებადი ცხრილი (Customizable Table View)
ოპერატორებს შეუძლიათ პერსონალურად მოირგონ ცხრილი Columns ღილაკის გამოყენებით, რომელიც იძლევა შემდეგი ველების ჩართვის შესაძლებლობას:
Users – აჩვენებს ოპერატორს, რომელიც მართავს საუბარს.
Status – ასახავს საუბრის მიმდინარე მდგომარეობას.
Phone – მოიცავს კლიენტის ტელეფონის ნომერს.
Email – აჩვენებს საუბართან დაკავშირებულ ელფოსტის მისამართს.
Conversation ID – ჩამოთვლის თითოეული საუბრის უნიკალურ იდენტიფიკატორს.
Visitor – აჩვენებს საუბარში ჩართულ სტუმარს.
IP Address – აჩვენებს სტუმრის IP მისამართს.
Department – მიუთითებს დეპარტამენტს, რომელიც მართავს საუბარს.
Channel – აჩვენებს გამოყენებულ საკომუნიკაციო არხს.
Channel Line – ასახავს არჩეულ არხში არსებულ კონკრეტულ ხაზს.
Queue Time – აჩვენებს დროს, რომელიც სტუმარმა რიგში გაატარა.
Talk Time – ასახავს რეალური საუბრის ხანგრძლივობას.
Total Time – წარმოადგენს საერთო ინტერაქციის დროს.
Tags – აჩვენებს კლასიფიკაციისთვის გამოყენებულ თეგებს.
Started – აჩვენებს საუბრის დაწყების დროს.
Ended – მიუთითებს, როდის დასრულდა საუბარი.
Ended By – აჩვენებს, ვის მიერ დასრულდა საუბარი – ოპერატორის თუ სტუმრის.

თარიღის ფილტრი (Date Filtering)
გამოიყენეთ Calendar ფუნქცია კონკრეტული თარიღის ინტერვალის ამოსარჩევად. განსაზღვრეთ დაწყებისა და დასრულების თარიღები ზუსტ დროსთან ერთად, რათა შემცირდეს გამოსახული ჩათების მასშტაბი.

Conversation Reports ფუნქციის გამოყენებით, ოპერატორები ეფექტურად მართავენ და აანალიზებენ მომხმარებელთა ინტერაქციებს, რაც უზრუნველყოფს უკეთეს მომსახურებას და ოპერაციულ გაუმჯობესებას.
Last updated