Pre-chat გამოკითხვა

გამოიყენება მომხმარებლის ინფორმაციის შესაგროვებლად ჩათის დაწყებამდე.

Pre-chat გამოკითხვა გამოიყენება მომხმარებლის ინფორმაციის შესაგროვებლად მათგან, სანამ ისინი დაიწყებენ ჩათის სესიას მომხმარებელთა მომსახურების აგენტთან. ჩვეულებრივ, იგი შედგება რამდენიმე კითხვასგან, რომელიც მომხმარებელს მიეწოდება ჩათის დაწყებამდე. კითხვები შეიძლება შეიცავდეს სახელს, ელ.ფოსტის პარამეტრებს და სხვა შესაბამის მონაცემებს. Pre-chat გამოკითხვის მიზანია ინფორმაციის შეგროვება, რომელიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას მომხმარებელთა მომსახურების პერსონალიზაციისთვის და საერთო მომხმარებლის ჩართულობის გასაუმჯობესებლად.

ელემენტის შეყვანის ტიპები:

  • text – გამოიყენება მოკლე ტექსტების შეგროვებისთვის ვიზიტორებისგან, მაგალითად: სახელი, გვარი.

  • textarea – გამოიყენება გრძელი ტექსტების შესაგროვებლად ვიზიტორებისგან, მაგალითად: აღწერა, კომენტარები.

  • email – გამოიყენება ვიზიტორის ელ.ფოსტის მისამართების შესაგროვებლად.

  • number – გამოიყენება ნუმერული მონაცემების შესაგროვებლად, მაგალითად: მობილურის ნომერი, ID ნომრები ან კოდები.

  • Display – ეს ველი უნდა ჩართული იყოს, რათა ვიზიტორმა შეძლოს მონაცემების შეყვანა.

  • Required – ამ ჩეკბოქსის აქტივაციით ველი გახდება სავალდებულო, რაც ნიშნავს, რომ ვიზიტორი ვერ დაიწყებს ჩათს ველის შევსების გარეშე.

  • Delete – გამოიყენეთ სიფრთხილით, რადგან ველი და მასთან დაკავშირებული მონაცემები წაიშლება. მნიშვნელოვანია არ წაშალოთ ველი, თუ უკვე დაიწყეთ რეალური მომხმარებლების მონაცემების შეგროვება, რადგან ეს მონაცემების დაკარგვის მიზეზი გახდება.

შეგიძლიათ დაამატოთ რამდენიმე ველი და გამოაჩინოთ ან დამალოთ იმ ინფორმაციის მიხედვით, რომლის შეგროვებაც გსურთ ვიზიტორებისგან.

Last updated