მიმართულებები -Flows

თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა საკუთარი ინტერესებისა და საჭიროებების მიხედვით შექმნათ მიმართულებები (Flows), რომლებიც განსაზღვრავენ ზარების გადაადგილებას, ოპერატორების მიმართვის და მომხმარებელთან კომუნიკაციის გზას.

სისტემაში ჩაშენებულია Interactive Voice Response (IVR), რაც საშუალებას აძლევს:

  • ავტომატურად მიმართოთ ზარები სწორი დეპარტამენტისკენ;

  • მომხმარებელს მისცეთ სწრაფი არჩევანი მომსახურების ტიპის მიხედვით;

  • შეამციროთ ოპერატორებზე დატვირთვა და გაუმჯობესოთ მომსახურეობის პროცესი;

  • შექმნათ მრავალსაფეხურიანი ნავიგაცია, მაგალითად, მენიუები, ხმის შეტყობინებები და ავტომატური პასუხები.

IVR და მიმართულებები (Flows) საშუალებას გაძლევთ კონფიგურაცია გაუწიოთ ზარებს ისე, რომ მომხმარებელთან კომუნიკაცია იყოს მაქსიმალურად ეფექტური, სწრაფი და მომხმარებლისთვის მოსახერხებელი.

Last updated