კლიენტის უკუკავშირის შაბლონი
კლიენტების უკუკავშირის შაბლონი


შემდეგი ველები შეიძლება შეიცვალოს:
title – მაქსიმუმ 65 სიმბოლო. URL-ები აკრძალულია.
subtitle – მაქსიმუმ 80 სიმბოლო. URL-ები აკრძალულია.
button_title – მაქსიმუმ 20 სიმბოლო. URL-ები აკრძალულია.
question_title – მინიმუმ 5 და მაქსიმუმ 85 სიმბოლო. URL-ები აკრძალულია.
business_privacy
question_placeholder – მაქსიმუმ 65 სიმბოლო. URL-ები აკრძალულია.
24-საათიანი შეზღუდვა
სტანდარტული მესიჯის გაგზავნის ვადაა მომხმარებლის ბოლო შეტყობინებიდან 24 საათი. გირჩევთ, შაბლონი გააგზავნოთ 24-საათიან ვადაში უკეთესი მომხმარებლის გამოცდილებისა და სწრაფი პასუხების მისაღებად.


გადამისამართე პირადი შეტყობინებები Facebook-იდან შენს LiveCaller-ის ინბოქსში - შეინახე ყველა კომუნიკაცია ერთ სივრცეში და სწრაფად უპასუხე შენს მომხმარებლებსა და ლიდებს. Facebook აპლიკაციის მეშვეობით შეგიძლია წაიკითხო, მართო და უპასუხო ყველა პირად შეტყობინებას პირდაპირ ინბოქსიდან. აღარ არის საჭირო სხვადასხვა ჩანართზე გადართვა ან რამდენიმე რიგის მართვა.

კლიენტების უკუკავშირის შაბლონი


შემდეგი ველები შეიძლება შეიცვალოს:
title – მაქსიმუმ 65 სიმბოლოა ნებადართული. URL-ები აკრძალულია.
subtitle – მაქსიმუმ 80 სიმბოლოა ნებადართული. URL-ები აკრძალულია.
button_title – მაქსიმუმ 20 სიმბოლოა ნებადართული. URL-ები აკრძალულია.
question_title – მინიმუმ 5 და მაქსიმუმ 85 სიმბოლოა ნებადართული. URL-ები აკრძალულია.
business_privacy
question_placeholder – მაქსიმუმ 65 სიმბოლოა ნებადართული. URL-ები აკრძალულია.
24-საათიანი შეზღუდვა
სტანდარტული მესიჯის გაგზავნის ფანჯარა მომხმარებლისთვის არის 24 საათი მისი ბოლო შეტყობინების შემდეგ. გირჩევთ, შაბლონი გააგზავნოთ 24-საათიან ფანჯარაში, რათა გააუმჯობესოთ მომხმარებლის გამოცდილება და პასუხების მაჩვენებელი.


Last updated